Saturday 7 November 2009

Audi 80 - 80

I am now a big fan of an old car. I (somehow) now own an 1985 Audi-80 (called Audi-80-80, nicknamed "Papous" = "Granddad" in Greek) and have been surprised how everything still works!

Running around all over Greece in this car, I noticed how many - and I mean MANY, at least 20 or 25 year old - Audi 80s from the 80's are still around. I try to take a picture when I see one but, frankly, this happens more often than I have a camera or mobile phone ready. Many of these Audi 80's are in mint condition (unlike my "Papous")!

Below are some of these pictures:


(2009.6.Methoni)


(2009.06.Rio)


(2009.08.Pireaus)


(2009.08.Karpathos)


(2009.08. Also in Karpathos)


(2009.08. Also in Karpathos, the 2nd car in the picture)


(2009.08.Evia)


(2009.09.Nafplio)


(2009.09.Patra)


(2009.09.Rio)


(2009.09.Kalamata)


(2009.10.Olympia - The red car is a 1st generation Audi 80)


(2009.10.Ilia)


(2009.10.Ilia. Sadly these cars are left for destruction. In October 2009 the Greek government gave 1000 euros for any old car destoyed or -hopefully- recycled)


(2009.11.Kalamata)


(2009.11.Achaia)


(2009.11.Achaia)


(2009.11.Achaia - "Papous" on the left, a better preserved cousin on the right)

More Audi 80's to come... There are so many out there!

1 comment:

  1. Στην Ελλάδα η ανακύκλωση αυτοκινήτων δεν είναι οργανωμένη με συστηματικό τρόπο. Η συλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων γίνεται από τους Δήμους ή τον ΟΔΔΥ. Τα αυτοκίνητα προς διάλυση παραλαμβάνονται από μικρές εταιρείες ανακυκλωτών και αφού συμπιεσθούν ή απλώς τεμαχισθούν σε μικρότερα κομμάτια οδηγούνται σε μηχανές κονιορτοποίησης και τέλος στις χαλυβουργίες. Απορρύπανση δεν γίνεται, ενώ γίνεται διάλυση για την αφαίρεση εξαρτημάτων προς πώληση. Για τον διαχωρισμό χάλυβα από λοιπά υλικά υπάρχουν πολύ λίγες εταιρείες και η ανακύκλωση γίνεται κυρίως ως σκράπ χάλυβα.
    Ο αριθμός των αυτοκινήτων πού αποσύρονται κάθε έτος λόγω παλαιότητας καθώς και λόγω ατυχημάτων τα οποία τα καθιστούν μη κατάλληλα προς λειτουργία και μη επιδιορθώσιμα κυμαίνεται σε ποσοστό 0.6 έως 0.8% επί του συνολικού αριθμού των εν κυκλοφορία οχημάτων. Από τα ποσοστά αυτά φαίνεται ότι ο αριθμός των αποσυ¬ρόμενων οχημάτων ετησίως είναι ιδιαίτερα μικρός, και οφείλεται εν μέρει στο ότι αρκετά παλαιά αυτοκίνητα αποσύρθηκαν κατά τα έτη 1991 και 1992 αλλά και στην φορολογική πολιτική που ακολουθήθηκε στη χώρα σε σχέση με το αυτοκίνητο. Κατά τα έτη 1991 και 1992 η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης των παλαιών αυ¬τοκινήτων οδήγησε στην απομάκρυνση από την κυκλοφορία 284.550 επιβατικών αυ¬τοκινήτων και 47.220 ελαφρών φορτηγών. Από τα οχήματα αυτά το 46.3°/ο προέρχο¬νταν από την ευρύτερη περιοχή Αθηνών, ενώ το 53.7°/ο από την υπόλοιπη χώρα.
    Τα αυτοκίνητα τα οποία βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω του μέτρου της απόσυρσης κατά τα έτη 1991 και 1992 παρελήφθησαν από τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΟΔΔΥ) και οδηγήθηκαν προς εκποίηση από διάφορες μικρές ιδιωτικές επιχειρήσεις (μάντρες) οι οποίες αφού αφαιρέσουν τα ανταλλακτικά που βρίσκονται σε καλή κατάσταση και έχουν κάποια αξία μεταπώλησης, καθώς και διάφορα άλλα αξιοποιήσιμα υλικά (ορυκτέλαια κλπ.) πωλούν το υπόλοιπο όχημα για ανακύκλωση.

    ReplyDelete